چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین محمد حجتی

حوزه / امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه می توانند طراح و برنامه ریز مقابله با استحاله فرهنگی دشمن باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام  والمسلمین محمد حجتی، در سلسله جلسات اخلاق در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: باید برنامه ریزی دقیقی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن داشت و حوزه های علمیه می توانند طراح این برنامه باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه ریشه فساد و فحشا در جامعه در حال گسترش است، لذا باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم از پیشروی و ترویج فساد جلوگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: طلاب باید نسبت توجه به اعتقادات کودکان و نوجوانان جدیت بیشتری داشته باشند چرا که تقویت بعد اخلاقی و معنوی جوانان و نوجوانان ریشه های فساد و معضلات اجتماعی را می خشکاند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: آمران به معروف باید از خانواده های خود شروع به احیای این فریضه نمایند قطعا اگر این مهم صورت پذیرد ریشه های امر به معروف و نهی از منکر بر ریشه های فساد و فحشا غلبه خواهد کرد.

این استاد حوزه افزود: طلاب رهبران دینی در جامعه هستند و بعد اعتقادی و دینی مردم به جدیت و تبلیغ طلاب و روحانیون بستگی دارد لذا هرچه طلاب در بین توده های مردم حضور پیدا کرده و زمینه های ارتباطی صمیمانه بین مردم و روحانیت فراهم شود قطعا با تقویت بعد دینی مردم مواجه خواهیم شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان ابراز داشت: برنامه های هفته بسیج نباید منتهی به یک هفته شود، بلکه تفکر انقلابی بسیج باید در تمام ادوار و عرصه های جامعه نفود کند تا ارزش های انقلاب و اسلام حفظ گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha