جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تخصصی نقد ادیان و فرق در حوزه لارستان

حوزه/ به منظور آشنایی حوزویان لارستان، دوره آموزشی نقد سلفی و وهابیت ویژه طلاب مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، به همت معاونت آموزش حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان دوره تخصصی نقد ادیان و فرق با گرایش سلفی و وهابیت با توجه به اوضاع منطقه از روز یکشنبه هفتم آذرماه آغاز شده و تا روز جمعه 12 آذرماه جاری به مدت 6 روز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی، معاون آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان در حاشیه این دوره با فرا رسیدن شهادت حضرت رضا(ع) اظهار داشت: امروزه دشمنان وحدت اسلامی می‌کوشند تا شهادت شیعیان را به موضوع شیعه در برابر اهل سنت نشان دهند؛ در چنین شرایطی وظایف طلاب و روحانیون این است که در ابتدا در چنین دوره هایی شرکت کرده و پس از فراگیری افراد جامعه را آگاه کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان ادامه داد: در دوره ایی که هم اکنون در حال برگزاری است، حوزویان با فرقه های وهابیت و اهداف آن، چگونگی ظهور و توسعه وهابیت، پیشینه تاريخی سلفیت و وهابیت و ... آشنا می شوند.

ویباید به این اصل توجه داشته باشیم که مسئله وهابیت یک مسئله و جریان فکری و مذهبی می باشد که دشمنان قسم خورده برای دست رسی به این مسئله و رسیدن به اهداف شوم خود مراکز مهم مسلمانان را مورد هجمه قرار می دهند.

گفتنی است: در این دوره حدود 50 نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان هر روز از ساعت 7 صبح تا 11 در کلاس های تخصصی شرکت حضور می یابند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha