پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در ادامه با اشاره به حقوق های نجومی، افزود: در جامعه اسلامی نباید افرادی وجود داشته باشند که محتاج نان شب باشند و در برابر آنها دیگر افرادی باشند که حقوق های ده ها میلیونی داشته و ثروت اندوزی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در رابطه با تمدید تحریم ها علیه ایران، اظهار داشت: دشمن برجام را به راحتی زیر پا می‌گذارد و باید منتظر اقدام ایران باشد، زیرا ایران در مقابل این عمل آنها سکوت نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان بیرجند ادامه داد: آمریکاییها با ادامه تحریم ها بار دیگر نشان دادند که غیر قابل اعتماد هستند وتمدید تحریم ها توسط آنها عهد شکنی نسبت به قراردادهای بین المللی است.

وی افزود: قرآن وظیفه ما را در برابر با استکبار مشخص کرده است و آمریکایی ها که مدعی پیشرفت وتمدن هستند، با تمدید تحریم ها، ذلت پلید خود را نمایان تر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی افزود: این نوع رفتار آمریکا، برخورد جدیدی نیست، زیرا بارها در موقعیت های مختلف بدعهدی های آنها بر ما ثابت شده است و باید این مسئله برای مسئولان کشور ما درسی باشد که نباید به دشمن اعتماد کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان این که نباید جامعه دو قطبی شود و برخی بر ضد برجام و برخی دیگر مدافع برجام باشند، ابراز داشت: آمریکا با تمدید تحریمها ثابت کرد که خوی وحشی استکبار سرجای خود باقی است و در موضوع نقض برجام باید گروه 5+1 مواضع خود را مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در ادامه با اشاره به حقوق های نجومی، افزود: در جامعه اسلامی نباید افرادی وجود داشته باشند که محتاج نان شب باشند و در برابر آنها دیگر افرادی باشند که حقوق های ده ها میلیونی داشته و ثروت اندوزی کردند.

وی یادآور شد: جامعه اسلامی نباید دچار شکاف طبقاتی شود وافرادی وجود داشته باشند که ندانند ثروت خود را در چه جایی هزینه کنند و در برابر آنها آفرادی دیگر باشند که هزینه درمان و زندگی خود را نداشته باشند.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: برخی در این دنیا به دنبال سراب رفته و دچار فریفتگی زرق و برق دنیا می‌شوند، اما غافل از این که در یکی از همین روزها باید با این دنیا خداحافظی کرده وتمامی دارایی و ثروت خود را باقی بگذارند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha