پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در چهلمین همایش خانواده حوزویان

حوزه/ جامعه ولایی و با محبت، جامعه ای است که نسبت به توهین و اهانت هایی که در فضای مجازی به اهل بیت(ع) می شود، ساکت نباشد و حرکتی انجام دهد و نشان دهد که با تمام وجود عاشق ودلباخته پیامبر(ص) است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی امروز در چهلمین همایش خانواده حوزویان که در سالن اجتماعات  جامعه مدرسین در قم برگزار شد گفت: جامعه مدرسین نهادی است که دارای فضیلت ذاتی است  و آن دفاع از کیان نظام، انقلاب و حمایت از حرکت و قیام امام راحل (ره)  بوده و خواهد بود.

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه  پیامبر خاتم(ص) شخصیت بی نظیرجهان بشریت و عالم خلقت هستند، بیان داشت:  یکی از خصوصیات پیامبر(ص) حبیب الله بودن است  تا جایی که انبیاء عالم او را دوست داشتند. 

وی با بیان اینکه یکی از راه های قرب به اهل بیت(ع)، محبت است اظهار داشت: محبت در صورتی  ارزش دارد که با خشوع و تواضع صورت گیرد و از حالت قلبی به عمل تبدیل شود. 

 حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی گفت: اگر  انسان محبت  ظنی وگمان به اهل بیت(ع) داشته باشد، نمی تواند مدافع خوبی برای آنها باشد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین بیان داشت: جامعه  ولایی و با محبت،  جامعه ای است  که  نسبت به توهین و اهانت های  فضای مجازی به اهل بیت(ع)، ساکت نباشد و حرکتی انجام دهد و با حرکت خود نشان دهد که با تمام وجود عاشق و دلباخته به پیامبر(ص) است.

وی افزود: زمانی که پیامبر(ص) را الگو می دانیم یکی از ویژگی ها اشداء علی الکفار است، اگر جامعه اسلامی  الگویش اهل بیت(ع) است باید این  گونه رفتارکند  و روحیه استکبار و دشمن ستیزی و دفاع از ولایت را در خود تقویت کند.

 حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی  بابیان اینکه در شرائط بسیار حساسی قرار داریم و جامعه ولایی جامعه ای است که از ولایت با تمام وجود دفاع کند گفت: اگر این گونه رفتار کردیم این همان  تحقق حوزه انقلابی است، اگر محبت قلبی و عملی باشد،  انسان هیچ گاه نسبت به  اهانت به اهل بیت(ع) ساکت نخواهد نشست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha