جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی-رئیس تبلیغات اسلامی گناباد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد، گفت: همزمان با ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به مناسبت ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) که به‌عنوان هفته وحدت مسلمانان نام‌گذاری شده است، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با روحانیون مستقر و هجرت بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه هفته وحدت یادگار امام خمینی(ره) در تبیین محورهای وحدت مسلمانان است و همه‌ساله باید باشکوه خاصی برگزار شود، ابراز داشت: برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مراسم جشن در قالب طرح دین نشاط زندگی، برگزاری گفتمان دینی با موضوع نماز، عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری جشن میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص)، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

حجت‌الاسلام رحمانی اعزام مبلغ در مناسبت‌های مختلف به نقاط مختلف شهرستان را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود علاوه بر روحانیون مستقر در شهرستان، تعداد ۳۵ مبلغ و مبلغه همزمان با هفته وحدت به مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئات مذهبی اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: تشریح نقش انقلاب اسلامی در گسترش وحدت اسلامی در جهان اسلام و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، برگزاری جلسات سبک زندگی اسلامی، تبیین دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و آشنایی مردم با فرقه‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور از عناوین سخنرانی روحانیون اعزامی در هفته وحدت خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha