چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام روح الله اولیائی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه النبی(ع) بندرعباس گفت: تفرقه و جدایی جز ذلت و از دست رفتن سرمایه های اسلامی ثمر دیگر ندارد .

حجت الاسلام روح الله اولیائی، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت: هفته پرشکوه وحدت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است که با هوشیاری و زمان شناسی بسیار دقیق نیاز جامعه را تشخیص داده و هفته ای را به نام هفته ی وحدت نام گذاری کردند تا در این هفته مسلمانان بیش از بیش به تقویت برادری در بین خود بپردازند.

وی افزود: وحدت مهم ترین عامل امنیت،آرامش و توسعه در کشور می باشد که با برقراری اتحاد و برادری بیشتر، این مهم جهانی و فراگیر تر خواهد شد.

  مدیر مدرسه علمیه النبی(ع)  بندرعباس اظهارداشت: تفرقه و جدایی جز ذلت و از دست رفتن سرمایه های اسلامی ثمر دیگر ندارد و  هر چه اخوت و برادری بین مسلمانان جهان بیشتر باشد زمینه های پیشرفت جوامع اسلامی نیز فراهم می شود.

 این محقق حوزوی خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام از مهمترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است ودر  واقع انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی  و همچنین اتحاد اقوام مختلف در جهان اسلام است.

 وی تاکیدکرد:  امروز با وجود هجمه ها و دشمنی های متعدد با اسلام و مسلمین همه مسلمانان شیعه و سنی باید به اشتراکات و نکات وحدت آفرین تکیه کنند و همه وظیفه دارند راه هرگونه اختلاف افکنی و تفرقه را ببندند و مانع سوء استفاده دشمنان شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha