جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام موسایی

حوزه / معاون تبليغ حوزه علميه هرمزگان با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: اگر در جامعه اى وحدت حاکم باشد نفوذ به آن جامعه غير ممكن مي شود.

حجت الاسلام حسن موسايى در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از بندرعباس اظهارداشت: دشمن براى اينكه بتواند منافع خود را در كشور هاى اسلامى على الخصوص ايران تامين كند نيازمند نفوذ به درون كشور و همچين تاثيرگذارى روى شخصيت ها و افراد است كه اين مسئله هوشيارى و بيدارى همه ى ما را مى طلبد.

وى ادامه داد: دشمنان هميشه براى رخنه و نفوذ از شکاف ها و درز هايى وارد مى شوند که در بين جوامع وجود دارد  لذا  نبايد اجازه داد كه دشمن بتواند آنها را شناسايى و براى نفوذ برنامه ريزى کند.

حجت الاسلام موسايى بيان كرد:  همه ما اعم از شيعه و سني  برادر و يار و ياور يکديگر مى باشيم و زير پرچم يك كشور و تحت رهبرى ،رهبرى واحد حرکت مى کنيم و اين وحدت الهى را مرهون زحمات امام راحل (ره)و مقام معظم رهبرى هستيم.

معاون تبليغ حوزه علميه هرمزگان،خاطرنشان کرد: از اختلاف بين شيعه و سنى فقط آمريکا و جبهه ى استکبار جهانى سود مى برند و کسانى که در راستاى برهم زدن اتحاد بين مسلمين بر مى آيند مزدوران دشمن هستند.

وى در پايان تاکید کرد: وحدت کلمه و پرهیز ازاختلاف رمز پیروزی مسلمانان براستکبارجهانی وصهیونیست بین الملل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha