جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اسماعیل نیا ، دبیر جشنواره علامه حلی در آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی علامه حلی در خوزستان

حوزه/ دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) از ارسال قریب به ۱۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام اسماعیل نیا صبح امروز در هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) که در سالن اجلاسیه غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار داشت: فرزندان جوان حوزه انقلابی ایران، افغانستان، پاکستان و تاجیکستان با همت والای خود قریب به 16 هزار اثر در قالب کتاب، مقاله، تحقیق پایانی و پایان نامه، خلق و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

وی ابراز داشت: بیشترین آثار در قالب مقاله بوده که 12 هزار و 503 اثر بوده و تحقیق پایانی، پایان نامه و کتاب رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) خاطرنشان ساخت: در این جشنواره، 62 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده که 20 اثر از حوزه علمیه خواهران و 42 اثر از حوزه علمیه برادران سراسر کشور می باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: امروز از 27 نفر از صاحبان آثار برگزیده در جایگاه، تقدیر شده و هدایای دیگر نفرات نیز به آنان تقدیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 15 استان نیز برگزار و 300 ارزیاب نیز در این استان ها فعالیتی 9 ماهه داشته اند.

دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) بیان داشت: دستاورد کم نظیر امروز، نتیجه حمایت مدیران، معاونان پژوهش، دبیران محترم جشنواره های استانی و اساتید ارزیاب در حوزه علمیه خواهران و برادران سراسر کشور و همکاران خدوم در دبیرخانه مرکزی می باشد.

حجت الاسلام  اسماعیل نیا اظهار داشت: از اینکه در کنار سایر برنامه ها و فعالیت های همکاران در معاونت پژوهش، جشنواره علامه حلی(ره) موفق شده گرد و غبار غربت و مظلومیت را تا حد زیادی از پژوهش بزداید، خدای متعال را شاکر و سپاسگذارم.

وی ابراز داشت: امیدواریم مسئولین محترم ضمن ارج گذاری به خیل شرکت کنندگان و با حمایت مادی و معنوی، زمینه گسترش جشنواره را در سطوح استان ها و مرحله مدرسه ای فراهم آوردند.

دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) خاطرنشان ساخت: برای نهمین جشنواره علامه حلی(ره)، 26 استان و دو موضوع مهدویت و بایسته های حوزه انقلابی را در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام  اسماعیل نیا تصریح کرد: رشد 25 درصدی آثار در هشتمین دوره و تغییرات مذکور، ما را امیدوار می کند که در نهمین جشنواره حدود 24 هزار اثر داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت: حضور چشمگیر طلاب خواهر و تعامل حوزه علمیه خراسان، سفیران هدایت و ... با دبیرخانه جشنواره بسیار مغتنم و مناسب بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha