چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حوزه یزد

حوزه/ جلسه هماهنگی امتحانات نیم سال اول مدارس علمیه شهرستان یزد با حضور معاونین آموزش و تهذیب مدارس علمیه در ساختمان مرکز مدیریت استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه هماهنگی امتحانات نیم سال اول مدارس علمیه شهرستان یزد با حضور معاونین آموزش و تهذیب مدارس علمیه در ساختمان مرکز مدیریت استان یزد برگزار شد.

در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد نیز حضور داشت، پیرامون مسائل مختلفی مانند طراحی سئوالات امتحانی و همچنین مکان برگزاری امتحانات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، با تصمیم تمام نفرات حاضر در جلسه مقرر شد تا امتحانات به صورت متمرکز و در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار گردد. همچنین حضور و غیاب طلاب در جلسه امتحان و پایان صورت جلسه ، پس از پایان هر امتحان از دیگر موارد بحث شده در جلسه بود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام محمد رضا ضیغمیان، معاون آموزش مدرسه علمیه شفیعیه یزد به عنوان مسئول برگزاری امتحانات این دوره طلاب استان انتخاب شد گردید.

بررسی مسائل آموزشی مدرسه جعفریه تفت

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد، صبح امروز از مدرسه علمیه جعفریه شهرستان تفت بازدید کرد.

در این بازدید امور آموزشی مدرسه جعفریه تفت از قبیل برنامه های قرآنی، جلسات قرائت قرآن، نحوه نظارت بر مباحثات، برگزاری کارگاه های ادبیات ، برگزاری آزمون شفاهی و اوراق امتحانات و ... مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از ارزیابی امور آموزش مدارس توسط معاون آموزش استان یزد ، گزارشی به مدیر حوزه علمیه استان ارائه می گردد و پس از بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس در امور آموزشی در جلسه ای با مدیر مدرسه مسائل مطرح می شود.

 

 

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha