جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه براز جان

حوزه / امام جمعه برازجان گفت: عدم تبعیت از ولی امر موجب خسران دنیوی و اخروی می شود، همچنین حب دنیا و ریاست دنیوی و حب نفس و بی تقوایی حبط اعمال و سقوط انسان را در پی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 9 دی گفت: این روز تداعی کننده پیمان امت با ولایت است که با حضور خود فتنه دشمنان در نطفه خفه کردند و عهد و پیمان مجددی را با رهبر معظم انقلاب بستند.

امام جمعه برازجان به عوامل خنثی کننده فتنه 88 پرداخت و گفت: درایت، صلابت و مدیریت رهبر معظم انقلاب، روشنگری دلسوزان جامعه، اقدامات سنجیده و قانونی نیروهای عمل کننده از جمله این عوامل است.

وی مخدوش شدن حیثیت نظام و عزت مردم، زیر سئوال رفتن حماسه حضور مردم در انتخابات، ایجاد امید در دشمنان استکبار، تحمیل خسارت های جانی و مالی برای مردم، کاهش نفوذ ایران در معادلات بین الملل را از جمله پیامدهای فتنه 88 عنوان کرد.

حجت الاسلام مصلح اظهار داشت: عدم تبعیت از ولی امر موجب خسران دنیوی و اخروی می شود، همچنین حب دنیا و ریاست دنیوی و حب نفس و بی تقوایی حبط اعمال و سقوط انسان را در پی خواهد شد.

وی افزود: کینه توزی و عدم رعایت خطوط قرمز، انسان را تا مرحله عملگی برای دشمنان می کشاند و بی بصیرتی و  کوتاهی در شناخت دشمن انسان را در برابر نیروهای خودی قرار می دهد.

امام جمعه برازجان اعلان وفاداری مجدد به آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، اعلان انزجار و بیزاری علیه فتنه گران و توهین کنندگان به ساحت مقدس ابا عبدالله، پاسخ کوبنده به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و انگلستان که طراحان و صحنه گردانان اصلی فتنه 88 بودند از جمله مواضع مردم در 9 دی سال 88 است.

وی با بیان اینکه بهانه فتنه گران تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بود گفت: آنان تدبیرات ولی امر مسلمین را جهت رسیدگی به درخواست ها قبول نکردند و به دنبال راه اندازی اجتماعات علیه نظام بودند.

حجت الاسلام مصلح امید دادن به جبهه استکبار، تبدیل نقطه قوت انتخابات به تهدید و چالش برای نظام و مردم، قرارگرفتن برخی یاران مردم در برابر نظام بدلیل عدم جامع نگری و عمق اندیشی و در نهایت نداشتن بصیرت لازم و بروز نفاق جدید را از جمله مواردی دانست که در فتنه 88 مشاهده شد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و اروپایی به ویژه آمریکا و انگلیس از حامیان اصلی فتنه گران بودند تصریح کرد: علاوه بر این منافقین خلق و تمامی جریان های سیاسی معاند در داخل، سلطنت طلبان و سایر فراریان از کشور و کسانی که به نحوی از نظام دل خوشی نداشتند و با نظام و انقلاب زاویه داشتند از این جریان حمایت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha