شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران الگویی بی بدلیل برای ملت های آزاده و استکبار ستیز جهان است، گفت: تنها راه پیشرفت و شکوه روزافزون انقلاب اسلامی اطاعت از رهبری و وحدت و انسجام مردمی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، صبح امروز در ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه و رهبری امام خمینی (ره) توانستند بساط حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله نظام ستمشاهی را برچینند، گفت: حرکت حول محور ولایت فقیه و انسجام و اتحاد از جمله مهمترین عوامل پیروزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با اتحاد و انسجام و ایثار و از خود گذشتگی علاوه با براندازی حکومت فاسد شاهنشاهی توانستند دست اجانب غارتگر و استعمارگر آمریکا و انگلیس را از ایران کوتاه کنند، تصریح کرد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول ۳۸ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی همچون سالهای اول پیروزی انقلاب با اتحاد و انسجامی بی نظیر حول محور ولایت فقیه توانسته اند همواره بر شکوه و اقتدار ایران اسلامی بیافزایند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز نیز این مردم غیور با آبیاری روزافزون درخت انقلاب روز به روز بر تنومندی و اقتدار انقلاب می افزایند افزود: راه پیشرفت و شکوه روزافزون انقلاب اسلامی اطاعت از رهبری و وحدت و انسجام مردمی است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان دهه مبارک فجر را فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به جامعه بخصوص نسل جوان برشمرد و گفت:باید با خلاقیت در اجرای برنامه های این دهه تلاش کنیم زمینه معرفی و جذب بیشتر مردم به بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha