پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرتضی کشکولی

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک دعوای سیاسی و جناحی نبود، گفت:دشمنان تضعیف جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با اشاره به این که تحلیل واقعه ۹ دی دارای دو بُعد داخلی و خارجی است افزود: بُعد خارجی این جریان به دشمنی آمریکا و صهیونیست به ملت ایران برمی گردد که همواره دشمنی خود را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه از بدو تشکیل انقلاب اسلامی ریشه فتنه پایه گذاری شده بود، تصریح کرد: فتنه گران داخل با فاصله گرفتن از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی از همان اول سعی داشتند یک بهانه برای مقابله با ولایت فقیه داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک دعوای سیاسی و جناحی نبود خاطر نشان کرد: در عاشورای حسینی و ۹ دی ماه ۸۸ فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین(ع ) توهین کردند و سران فتنه نیز به طرفداری از این افراد پرداختند.

سردار کشکولی با بیان این که نوک پیکان حمله فتنه گران به سمت ولایت فقیه بود، افزود: مردم در حماسه عظیم و مردمی ۹ دی ماه اوج ولایت مداری و ولایت پذیری خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به این که نباید ۹ دی هرگز از اذهان مردم انقلابی ایران اسلامی فراموش شود، افزود: با کسانی که سعی دارند حادثه ۹ دی را به یک اختلاف سلیقه سوق دهند، باید بگوییم ۹ دی تقابل بین حق و باطل بود و همیشه باید با بصیرت و روشن گری در مسیر ولایت و رهبری گام برداشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha