سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی

حوزه/ مدیر جدید جامعه الزهرا(س) گفت: اگر کسی بناست نقاب از چهره عروس قرآن و آیات خدا و سنت نبوی بردارد، باید در یک فضای خالصانه و بی ریا و به دور از منیّت ها، باندها و گروه ها حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی‌ بجستانی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) که در تالار بیداری اسلامی این مرکز حوزوی برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند را نسبت به نعمت محبت قلوب مومنین بر بنده شاکر هستم، اظهار داشت: از محبت هیئت امنای جامعه الزهرا(س)، شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و مقام معظم رهبری که بنده را لایق این مسئولیت دانستند، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: خداوند را به شهادت می گیرم که هیچ تمایلی به پذیرش مسئولیتی نداشتم و به ادامه درس و بحث حوزوی و فارغ از مسئولیت های اجرایی علاقه مند بودم و دعا کنید بتوانم انجام وظیفه کنم.   

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با یاد کردن از حضرات آیات فاضل لنکرانی، موسوی اردبیلی، مشکینی و شرعی که با حکم امام راحل(ره) به عنوان اعضای هیات موسس جامعه الزهرا(س) منصوب بودند، گفت: بنده به سهم خود از تلاش های حجج اسلام والمسلمین طباطبایی و هاشمیان که مجموعه 33 ساله جامعه الزهراء را مدیریت کرده اند، تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای نظیر جامعه الزهراء به سادگی بنا نشده است، اظهار داشت: مجموعه انسانی 52 هزار فارغ التحصیل، مجموعه افراد شاغل و فراهم شدن امکانات سخت افزاری نشان دهنده تلاش مدیران پیشین است.

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه مدیریت در جامعه الزهراء آسانِ مشکل است، ابراز داشت: مدیریت از این جهت ساده است که مخاطب ما فرهیخته و دانشی است و به خوبی آسیب ها را می شناسد و در مسیر مدیریت همراهی می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه طلاب و دانش پژوهان جامعه الزهراء آستان بلند علم را می شمارند و این ساحت قدسی را به آلودگی سیاست زدگی و جناح زدگی مبتلا نمی کنند، گفت: اگرچه "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست" ولی "سیاست و دیانت ما" از سیاست زدگی، منیّت های فردی و باندی به دور است.   

وی تصریح کرد: اگر کسی بناست نقاب از چهره عروس قرآن و آیات خدا و سنت نبوی بردارد باید در یک فضای خالصانه و بی ریا و به دور از منیّت ها، باندها و گروه ها حرکت کند و قطعا در این مجموعه ارزشی و فرهیخته این مسائل حل شده است.

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه سختی مدیریت جامعه الزهرا به دلیل افق بلند پیش روی است، گفت: ما قرار نیست قله سبلان، دماوند و اورست را فتح کنیم؛ کار ما نردبان آسمان است و برای این کار باید همه توان خود را به کار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به اینکه جامعه الزهراء باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، الگوی همه حوزه های خواهران شهرستان ها باشد، تصریح کرد: تعبیر رهبری این است که برای جامعه الزهراء و قم رقیب ایجاد نشود تا این مرکز ظرفیت های خود را پیدا کند و گسترش دهد و الگویی برای حوزه های علمیه شهرستان ها باشد.

وی با اشاره به اینکه نام مقدس حضرت زهرا(س) بر تارک این مجموعه می درخشد، گفت: این مسئله وظیفه همه اساتید، طلاب و افراد شاغل در مجموعه را سنگین می کند که در تراز نام حضرت باشیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha