شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان

حوزه/ یک محقق حوزوی در نشست تطبیقی انقلاب اسلامی با انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بابل گفت: انقلاب اسلامی ایران، آغازگر تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، خانم فاطمه نظری کارشناس مسایل سیاسی در نشست با طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) محمودآباد، با تبریک دهه پیروزی انقلاب بیان کرد: ایام الله دهه فجرصرفا فقط یک دهه نیست بلکه هدف از آن معرفت و شناخت نسبت به امام و آرمان های امام راحل و انقلاب است.

وی افزود: مجموع روایات عصر ظهور در منابع معتبر شیعه و اهل سنت خبر از وقوع انقلاب الهی در مشرق زمین و تشکیل حکومتی مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) در این سرزمین می دهند و انقلاب اسلامی ایران، آغاز نهضت جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: در حدیث آمده که در آخر الزمان مردمی خروج کرده و پشت حضرت مهدی (عج) می ایستند تا حضرت احقاق حق نماید که از ویژگی های این مردم این است که مانند پاره های آهن هستند، طوفان های سهمگین آنها را به لرزه نمی اندازد، از جنگ نمی هراسند و بر خدا توکل دارند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) انقلاب نمودند تا به اهدافی برسند که مهمترین آنها رساندن پرچم انقلاب به دست حضرت بقیه الله، احیای قرآن و نشرمبانی آن و آزمون آمادگی از مردم برای دولت کریمه آخرالزمان بود؛ هدف عافیت طلبی نیست که افرادی به نان ونوایی برسند.

نظری در ادامه گفت: انقلاب اسلامی زمینه آزمون گیری از مردم در زمینه های افتصادی، جهادی، قبول حکمیت حقه برای انقلاب جهانی امام زمان (عج)می باشد و تحریم های اقتصادی آزمون خوبی است برای محک زدن مردم تا سنجیده شوند که با شرایط فقر و فشار اقتصادی چقدر منتظر ظهورند.

وی اظهار داشت: در آزمون جهادی، جنگ تحمیلی ایران و عراق رشادتهای بی نظیری را جوانان و ملت شریف ایران به تصویر کشیدند و در آزمون حکمیت ولایت فقیه و پذیرش ولایت مقام معظم رهبری به عنوان نائب بر حق امام عصر(عج) بار دیگر نشان دادند گه آنها منتظر ظهور دولت کریمه حضرت حجت(عج) هستند.

این کارشناس حوزوی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در جامعه غرب بیشتر از شرق در زمینه آخرالزمان فعالیت می کنند؛ چون آنها هرگونه لذتی را تجربه کرده و به این نتیجه رسیدند که برای این لذتها آفریده نشده و باید به دنبال  اهداف بالاتری باشند.

 انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha