جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایام فاطمیه در حرم امام علی

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها)  مجلس عزاداری در سطح شهرستان‌های استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خراسان شمالی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) «فاطمیه اول» با حضور سخنران ويژه، مدعو از شهر مقدس قم و با مداحی مداحان برجسته استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در محل حسینیه شهدا واقع در جنب مصلی نماز جمعه بجنورد از پنجشنبه شب 21 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت سه شب برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: سخنران شب اول عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) حجت‌الاسلام احمدزاده، سخنران شب دوم حجت‌الاسلام طباطبایی و سخنران ویژه شب سوم مدعو از شهر مقدس قم است.

وی با دعوت از تمام علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم روحانی و معنوی خاطرنشان کرد: مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه اول در تمام مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha