پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت االاسلام  مجید تلخابی- عضو خبرگان رهبری

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین تلخابی گفت: حفظ وحدت و تبعیت از رهبری بهترین رمز موفقیت و تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت االاسلام والمسلمین مجید تلخابی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی فرهیختگان استان قزوین، در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، اظهارداشت: حرکت امام(ره) در ادامه راه سیدالشهداء(ع) و حضرت زینب(س) ابود و امروز این مسیر توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حرکت امام حسین(ع) مسیر حق و باطل را مشخص کرد و امروز هم با تبعیت از مقام معظم رهبری می توانیم بر مشکلات فائق آمده و حق و باطل را بشناسیم و دچار خطا نشویم.

وی افزود:  باید شرایط خود را از دیدگاه دیگران ارزیابی کنیم تا قدردان نعمت های انقلاب باشیم و بدانیم در کجا ایستاده ایم و چه دستاوردهایی داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی اضافه کرد: یکی از روزنامه نگاران مشهور مصری که با انقلاب ما هم خوب نیست، در یک مقایسه علمی و کارشناسی، اخیرا مسائلی را مطرح کرده که می تواند گویای بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی از نگاه فرامرزی باشد.

وی افزود: این نویسنده مصری اذعان کرده ما و ایرانی ها بیش از ۳۰ سال در سطوح بین المللی مشابه هم بودیم، اما ایران راه مقابله با آمریکا را طی کرد و ما راه سازش را در پیش گرفتیم و دلارهای اهدایی آمریکا را خرج کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی خاطرنشان کرد: به گفته این شخص مصری، ایران با تحمل هشت سال جنگ و تحریم های کمرشکن امروز به یک قدرت بین المللی تبدیل شده، اما مصر در مشکلات داخلی خود مانده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  با همه دشمنی ها و توطئه های استکبار امروز ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است و به جزیره ای امن در جهان تبدیل شده که حسرت دیگران را برانگیخته است.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی همه باید وحدت وانسجام خود را حفظ کرده و پشت سر رهبری حرکت کنیم تا بتوانیم از انقلاب و ارزشها صیانت کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha