جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرآن.

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان استان قزوین گفت: اگر در همه امور به قرآن رجوع شود درس و راه زندگی را به انسان می آموزد و اگر آموخته‌ها را به کار گیرد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود غفوری، در مراسم محفل انس با قرآن که عصر امروز در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان برگزارشد بر انس بیشتر طلاب با قرآن تاکید کرد و اظهارداشت: دوری از گناهان، آرامش، امیدواری و نشاط مهمترین تاثیرات قرآن در زندگی انسان است.

وی افزود: بهترین و پایدارترین دوستی که انسان می تواند با او انس بگیرد و به او دلبستگی پیدا کند، خداوند متعال است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: یکى از مسائل بسیار مهم اسلامى و یکى از وظایف هر انسان مومن و معتقد، مانوس بودن با قرآن است، لذا طلاب باید امروز بیش از همیشه با این کتاب آسمانی انس بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر گاه انسان مؤمن و متدین در سایه تقوا و تدین، دائم الذکر بوده و با تفکر و تأمل در آیات الهى، از آموزه هاى بى بدیل آن، بهره مند شود، اصول و ارزش هاى گران سنگى که هر کدام مى تواند زندگى انسان را دگرگون ساخته و متحول سازد را به دست خواهد آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha