پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت زهرا(س)

حوزه/ همایش بزرگ مبلغان سوگواره «یاس نبوی» با سخنرانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» همایش بزرگ مبلغان سوگواره «یاس نبوی» ویژه ایام فاطمیه و شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و محمد حسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، سخنرانان این همایش بودند و در باب اهمیت تبلیغ و نیت خالص در این زمینه، دفاع از خط ولایت و پاسداری از دین توسط مبلغان مطالبی را بیان کردند.

همچنین حجت‌الاسلام اکبری نماینده تیم طراحی نرم‌افراز فاطمیه در بخش دیگر از همایش طی سخنانی به معرفی این محصول پرداخت و گفت: حدود ۷ سال برای طراحی و تولید نرم‌افزار فاطمیه زمان صرف شده است.

وی افزود: این نرم افزار در مورد دوران پیامبر اکرم(ص) و نیز سال‌های بعد از رحلت ایشان با محوریت فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) است.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: استفاده از نرم‌افزار فاطمیه به مبلغان دینی توصیه می‌شود زیرا اطلاعات بسیار جامع و مهمی درباره حضرت زهرا(س) در اختیار آنها قرار می‌دهد.

گفتنی است: سوگواره یاس نبوی همچون سال‌های گذشته با اعزام مبلغان روحانی به اقصی نقاط کشور، برپایی خیمه‌های معرفت و برگزاری نمایشگاه‌ها و سخنرانی‌های فاطمی با محوریت بقاع متبرکه طی ایام فاطمیه امسال اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha