شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
/ همایش مبلغان حوزه علمیه همدان

حوزه/ سردار آبنوش در همایش مبلغان همدان گفت: نظام و ساختار سیاسی هر کشوری برای اینکه بخواهد مستحکم بماند باید به اصول بنیادین کشورداری توجه کند، امنیت و قدرت بازدارندگی از مهم ترین اصول کشور داری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار سالار آبنوش، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص(، ظهر امروز در همایش مبلغان حوزه علمیه همدان گفت: بصیرت افزایی در جامعه باید توسط متولیان این مسئله پیگیری شود.

وی تصریح کرد: ما از شبهه ها و هجمه های فرهنگی هراس و ترسی نداریم، چون به دریای بی کران الهی و دین مبین اسلام متصل هستیم ولی اگر در راستای بصیرت افزایی فعالیت نکنیم ضرر می کنیم.

سردار آبنوش ادامه داد: نظام و ساختار سیاسی هر کشوری برای اینکه بخواهد مستحکم بماند باید به اصول بنیادین کشور داری توجه کند، امنیت و قدرت بازدارندگی از مهم ترین اصول کشور داری به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: مسئله امنیت در کشورها از مسایل بدیهی است از این رو از هر عقل سالمی بپرسیم که ستون اصلی هر کشوری چیست این پاسخ را می شنویم که امنیت مهم مسئله است.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص( گفت: چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت دشمنان اسلام و انقلاب با ملت فعالیت هایی همچون تحریم، نفوذ و دشمنی های فراوان به اشکال مختلف داشته ولی با این همه مشکلات به برکت ولایت و اسلام، کشور ایران اسلامی در منطقه پایدار و مستحکم به فعالیت های خود می پردازد.

وی ادامه داد: با توجه به حرکت سریع تکنولوژی و هجمه های عظیم دشمنان اسلام از طریق فضای مجازی، مبلغان حوزه های علمیه باید در راستای بصیرت افزایی فعالیت بیشتری داشته و پاسخ گوی شبهات روز جامعه باشند.

وی در پایان گفت: امروزه جوانان ایران اسلامی با علم داخلی در خلیج فارس، گاز از دل دریا استخراج می کنند و این در حالی است که دشمنان اسلام همه روزه می خواهند مانع پیشرفت ایران شوند که ما ملت ایران همه این پیشرفت ها را از انقلاب و ولایت فقیه داریم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha