سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام نبوی

حوزه/ مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه گفت:اکثریت روحانیون و طلاب زندگی ساده و درآمد کمی دارند؛ ولی مردم با دیدن برخی از روحانیون که زی طلبگی را حفظ نمی کنند این را به کل روحانیت تعمیم می دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی در همایش مبلغان اعزامی به رده های سپاه در ماه مبارک رمضان  96 که در سالن همایش مجتمع امام علی (ع) برگزار شد، در خصوص شرائط تبلیغ موثر گفت:اگر ما شرائط زمانی و جایگاه  امروز را به خوبی بشناسیم می توانیم، پیام خودمان  را بخوبی به مخاطب القاء کنیم.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه با مقایسه دیدگاه مردم نسبت به روحانیت  در قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: در قبل از انقلاب اصل در روحانیت سلامت و پاکی بود، اما امروز این اصل مخدوش شده و مردم باید پاکی و ساده زیستی را در ما ببینند و اعتماد کنند.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه با انتقاد از عملکرد برخی  از روحانیون که در چشم  هستند و مردم نوع زندگی و برخورد آن ها را می بینند اظهار داشت: اکثریت روحانیون و طلاب زندگی ساده و درآمد کمی دارند ولی مردم با دیدن برخی از روحانیون مشهور که زی طلبگی را حفظ نمی کنند این را به کل روحانیت  تعمیم می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی  در پایان از مبلغین خواست  در پادگان ها اصل اولیه را در برخورد با سربازان و افسران را رفاقت و دوستی و طلبگی  بگذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha