پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رهبر معظم انقلاب

حوزه/نشست پژوهشی با موضوع "راه های فهم نکات محوری از متون (با رویکردی بر بیانات مقام معظم رهبری)، با حضور طلاب و روحانیون، در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، سادات کرمی، معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانشجویی مازندران، در این نشست بیان کرد: یکی از نگاه های نادرستی که در بین ما رواج یافته، ثواب محور بودن فعالیت ها می باشد که  باید این نگاه را به تکلیف محور بودن تغییر داد.

وی، دلیل نشست های رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف را بیان تکالیف لازم به آن ها برشمرد و افزود: اگر تمام  مردم به سخنان معظم له  گوش فرا دهند، به تکالیف خود پی برده و به درستی عمل خواهند کرد.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی مازندران به تبیین سخنان مقام معظم رهبری در حضور روحانیان پرداخت و گفت: هر طلبه  باید خط و مشی خود را از سخنان رهبر معظم انقلاب دریافت کند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیتی که مساجد، هیئت های مذهبی  و روحانیون بر سرنوشت کشور دارند،  خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری این سه گروه را از سکولار بودن و دنیا گرای نهی کردند و فرمودند این سه گروه باید در خدمت دین و مردم باشند.

وی تبعیت تام از ولی و احساس وظیفه دائمی کردن را از جمله فواید نگاه تکلیف محور بر شمرد و گفت: تبعیت تام از ولایت فقیه، یعنی پذیرفتن و انجام دادن حکم رهبری حتی در مواقعی که مخالف نظر شخصی ما باشد.

سادات کرمی در پایان به موقع و سر وقت وارد عمل شدن را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: توابین  از جمله کسانی بودند که به موقع جواب امام زمان خود را ندادند و پشیمان شدند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha