پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزمون طلاب خواهر

حوزه/ المیپاد علمی حوزه علمیه خواهران استان مازندران در مرحله استانی برگزار شد.

خانم هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اعلام این خبر، اظهار داشت: المپیاد علمی مرحله استانی حوزه علمیه خواهران مازندران، از بین طلاب سطح دو (معادل کارشناسی) پایه دوم و بالاتر و همچنین طلاب سطح 3 (معادل کارشناسی ارشد) برگزار شد.

وی افزود: طلاب خواهر شرکت کننده در این دوره از المپیاد، در مرحله مدرسه ای حائز امتیاز لازم شده بودند و به همین دلیل با کسب مجوز ورود به رقابت مرحله استانی، در مراکز آزمون مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن و همچنین مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) قائمشهر، به رقابت پرداختند تا نفرات برتر استانی معرفی شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مازندران خاطرنشان کرد: در المپیاد علمی حوزه خواهران در استان مازندران، ابتدا در مرحله مدرسه‌ای، حدود 300 طلبه خواهر در سراسر استان مازندران، در مقطح سطح 2 و سطح 3 حوزه به رقابت علمی پرداختند که در نهایت 75 نفر از آنان، به مرحله استانی راه پیدا کردند.

خانم هدایتی در پایان سخنان خود گفت: طلاب خواهر استان مازندران که در المپیاد علمی مرحله استانی، امتیاز لازم را کسب نمایند، به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد تا با نفرات برتر استان های مختلف کشور، به رقابت بپردازند.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha