پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصویب ساخت ۲۱۲ واحد شهرک‌ صهیونیستی جدید در بیت‌المقدس

حوزه/مقامات اسرائیل روز گذشته ساخت ۲۱۲ واحد جدید شهرک یهودی‌نشین را در بیت المقدس اشغالی تصویب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته، ساخت 212 واجد جدید شهرک یهودی‌نشین را در شهرک‌های غیرقانونی پیسگات زئو و رمات شلومو در بیت المقدس اشغالی را تصویب کردند.

طبق اخبار رسیده، واحدهای مسکونی تایید شده بخشی از یک طرح شهرک‌نشینی وسیع‌تر است که قرار است در دوران جدید ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا به اجرا درآید.

ماه گذشته، کابینه رژیم صهیونیستی به علاوه ساخت یک شهرک یهودی‌نشین جدید را در کرانه باختری برای شهرک‌نشینانی که از آمونا اخراج شده بودند تصویب کرده بود. آمونا یک پاسگاه مرزی در مرکز کرانه باختری بود که به طور غیرقانونی بر روی زمین‌های خصوصی مردم فلسطین بنا شده بود و طبق دستور دادگاه عالی اسرائیل با خاک یکسان شد. اما مقامات رژیم صهیونیستی دست از کار ننشسته و قصد دارند شهرک‌هایی جایگزین این پاسگاه کنند..

در 23 دسامبر سال گذشته نیز شورای امنیت سازمان ملل نیز طی قطعنامه‌ای خواستار توقف فعالیت‌های شهرک‌سازی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شده بود. از آن زمان تاکنون رژیم صهیونیستی با دهن‌کجی به قطعنامه‌های سازمان ملل، نه تنها ذره‌ای عملیات شهرک‌سازی خود را متوقف نساخته است، بلکه با سرعت و شتابی بیشتر به این کار ادامه می‌دهد و هیچ گونه اهمیتی به خواسته‌های جامعه بین‌المللی نمی‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha