دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدویت

حوزه/حجت الاسلام نیلی پور از برگزاری دومین دوره آموزشی تخصصی معارف مهدویت ویژه طلاب و ائمه جماعات خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نیلی پور در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با بیان اینکه دومین دوره آموزشی تخصصی معارف مهدویت ویژه ائمه جماعات و طلاب علاقه مند دارای سطح 2 حوزه است گفت: این دوره در حقیقت دوره تربیت مربی معارف و مباحث مهدویت است.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی با اشاره به بحث ضرورت تبیین  معارف مهدویت در سطوح جامعه  و در بین اقشار مختلف از جمله نسل جوان، تصریح کرد: این دوره آموزشی تحت عنوان احیاگران برگزار می شود  و مهلت ثبت نام آن تا 31 خردادماه 96 است.

وی افزود: ضرورت طرح مباحث مهدویت و امام شناسی، زندگی و اخلاق مهدوی، ادله عقلی امامت و مهدویت، امام مهدی(عج) در روایات و قرآن، علائم و شرایط، آسیب شناسی،انتظار و وظایف منتظران ، فرقه های انحرافی، شبه شناسی مهدویت، غرب و مهدویت و کارگاه های روش تدریس از جمله عناوین دروسی است که آموزش داده می شود.

حجت الاسلام نیلی پور خاطرنشان کرد: افتتاحیه دوره آموزشی احیاگران 25 تیرماه و اختتامیه 15 شهریورماه است و طول دوره نیز 53 روزه است و هزینه ورودی جهت ثبت نام 150 هزار تومان است  که در صورت حضور مستمر و منظم دانش پژوهان، این هزینه مسترد می گردد و در صورتی که طلاب در این کلاس ها فعالی مضاعف داشته و دارای فعالیت مجدانه  و موثر باشند و مقالاتی ارائه دهند هزینه تشویقی دو برابر هزینه ثبت نام به آنها اعطا می شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha