چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس، با بیان این که اقبال مردم به تحصیل فرزندان شان در مدارس امین بسیار بالا و گاهی ۱۰ برابر ظرفیت است، گفت: باید آموزش و پرورش با همکاری حوزه برای توسعه این مدارس برنامه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش پرورش که با حضور مبلغان و مبلغات مدارس امین و معاونین مدارس علمیه شهرستانهای استان فارس و در محل سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه برای کیفیت بخشی به مدارس آموزش و پرورش، ظرفیت های خیلی خوبی دارند که از همه آن ها استفاده نشده است.

وی با بیان این که استفاده از همه ظرفیت ها حوزه های علمیه در مدارس آموزش و پرورش، با موانعی روبرو می شود، افزود: بخشی از این موارد، اداری و برخی دیگر نیز در خود آموزش و پرورش است، و چنانچه این موانع برطرف شود، اثر طرح تربیتی مدارس امین صد چندان می شود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، خاطرنشان کرد:  در مدارس امین شهرستان شیراز و دیگر شهرهای استان فارس، گاهی اوقات 10 برابر ظرفیت، متقاضی برای پذیرش به این مدارس مراجعه می کنند که حوزه توان پاسخ گویی به همه آن ها را ندارد و باید برای توسعه این مدارس برنامه ریزی شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha