پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جمعیت های سیاسی بحرین رابطه آل خلیفه با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

حوزه/ جمعیت های جریان ملی دموکراتیک بحرین با صدرو بیانیه ای اقدام آل خلیفه در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت های جریان ملی دموکراتیک بحرین با صدرو بیانیه ای اقدام آل خلیفه در برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و افزودند: این روابط چه در سطح دیدار یا سفرهای متبادل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی باشد چه در سطوح دیگر، محکوم است و تمام آنها منجر به تقویت صهیونیست ها می شود و تلاش برای خاموش ساختن شعله فلسطین به شمار می رود و باعث می شود برخی فراموش کنند که رژیم صهیونیستی رژیمی بر اساس نژادپرستی و ضد دموکراسی و عدالت و ارزش های انسانی است.

در بیانیه جمعیت های سیاسی بحرین آمده است: پس از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی و اعتراض آنها به سیاست های رژیم صهیونیستی ملت بحرین وظیفه خود می داند همچون گذشته در کنار مردم مظلوم فلسطین و خواسته های عادلانه آنها باشد و با تمام توان خود از فلسطین حمایت کند.

جمعیت های سیاسی در ادامه افزودند: ما حمایت کامل خود را از خواسته های اسرای فلسطینی اعلام می کنیم و بر این باوریم رژیم صهیونیستی باید به آنها اجازه بدهد با خانواده های خود ملاقات های دوره ای داشته باشند و بتوانند از امکانات بهداشتی بهره مند شوند و هرچه زودتر زمینه آزادی آنها را فراهم سازد و از سوی دیگر از ملت بحرین نیز می خواهیم مخالفت خود را با ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

این بیانیه از تمام سازمان های بین المللی فعال در زمینه حقوق بشر نیز خواسته هرچه زودتر به وظیفه خود در حمایت از اسرای فلسطینی و جلوگیری از شکنجه آنها عمل کنند تا کرامت انسانی این اسرا حفظ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha