جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

حوزه/ رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، حاکمان بحرین را افرادی لجباز دانست که به دنبال ایجاد فتنه هستند و دوست و دشمن خود را نمی شناسند و گویی به دنبال مشکل می گردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز نشستی در لبنان برای اعلام همبستگی با ملت بحرین و با عنوان "نکوداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم" در منطقه العباسیه برگزار شد.

 شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در سخنان خود در این مراسم  حاکمان بحرین را افرادی لجباز دانست که به دنبال ایجاد فتنه هستند و دوست و دشمن خود را نمی شناسند و گویی به دنبال مشکل می گردند.

وی از حاکمان بحرین خواست دست از خشونت و رفتارهای خودسرانه با مردم بردارند و پیش از آنکه دیر شود بر سر عقل بیایند.

ماهر حمود افزود: هرچقدر که فتنه ها و توطئه ها علیه مردم بیشتر شود و هرچقدر که حاکمان بحرین بخواهند برای سرکوب مردم خرج کنند، ما بر این باوریم که صبح پیروزی نزدیک است و ما شبیه این روزها را در لبنان تجربه کرده ایم و در آن روزها خیلی ها به ما می گفتند که چشم نمی تواند در برابر درفش مقاومت کند و کسی نمی تواند در برابر اسرائیل بایستد، اما همه دیدیم که اسرائیل چگونه در جنوب لبنان شکست خورد.

از سوی دیگر باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در این نشست گفت: ثبات سیاسی در لبنان با وجود این اقدامات تنش زای آل خلیفه محقق نمی شود، زیرا آل خلیفه همواره سیاست تحریک مردم و بازی با زمان را در پیش می گیرد و با این اوضاع بحرین راهی به سوی ثبات و تفاهم ملی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha