جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست آمادگی خود را افزایش دهند و در فاصله دو هفته پیش رو در نهایت آمادگی باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی به تاخیر افتادن تاریخ محاکمه آیت الله عیسی قاسم به 31 اردیبهشت، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست آمادگی خود را افزایش دهند و صفوف خود را تقویت کنند و در فاصله دو هفته پیش رو در نهایت آمادگی باشند.

در بیانیه ائتلاف آمده است: ما از موضع گیری و حمایت های مردم بحرین از شیخ عیسی قاسم تقدیر می کنیم؛ چرا که این موضع مردمی نشان دهنده یک موضع ملی یکپارچه علیه سیاست دیکتاتوری حمد بن خلیفه است و از این رو ما از حضور چشمگیر مردم در خیابان ها و میادین تقدیر می کنیم و بر این باوریم که این حضور مردمی این پیام مهم را به نظام رساند که مردم فقیه خود را به نظام تحویل نخواهند داد و از انقلاب خود دست نخواهند کشید تا زمانی که بتوانند به خواسته های انقلاب خود دست یافه و در تعیین سرنوشت خویش سهیم شوند و به حکومت سیاه آل خلیفه پایان دهند.

ائتلاف افزود: ما به رژیم آل خلیفه در مورد پیامدهای بازی با این محاکمه هشدار می دهیم و یقین داریم که به تاخیر انداختن این محاکمه نیرنگی تلخ است که هربار تکرار می شود و نشان دهنده میزان ترس و واهمه آل خلیفه از مردم و پیامدهای این محاکمه است و گویی این رژیم هنوز چراغ سبز حامیان خود را برای در امان ماندن در برابر توفان خشم مردم دریافت نکرده است.

در پایان این بیانیه آمده است: ما تاکید می کنیم که در صورتی که کوچک ترین جسارتی نسبت به شیخ عیسی قاسم صورت بگیرد، به هبچ وجه از آن نمی گذریم و نظام آل خلیفه بهای این حماقت خود را به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha