جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت

حوزه/ ابراهیم المدهون گفت: اتفاقات بحرین همزمان است با نشست ریاض و این مسخره است که ما فکر کنیم ترامپ به منطقه آمده تا درباره تعالیم اسلام و اخلاق صحبت کند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» تجمع عربی اسلامی حمایت از مقاومت که مقر آن در لبنان است، نشستی برای اعلام همبستگی با ملت مقاومت بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار کرد و از مبارزه مستمر این ملت علیه ظلم و ستم حمایت کرد و تجاوز اخیر نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه الدراز را محکوم کرد.

دکتر یحیی غدار دبیرکل این تجمع در سخنان خود در این نشست با اشاره به مظلومیت مردم بحرین گفت: این مردم در برابر حاکمان و نظام ظالم خود ایستاده اند و نظام بحرین با ظلم و ستم خود ما را به یاد کینه صهیونیست ها می اندازد.

از سوی دیگر حجت الاسلام سید حسن تبریزی نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز با اشاره به مظلومیت مردم بحرین در نقاط مختلف این کشور گفت: حجت الاسلام و المسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در اعتراض به جسارت آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم نامه های زیادی به مسئولان بین المللی نوشته و از آنها خواسته برای رفع مظلومیت از شیخ قاسم و مردم بحرین اقدامی انجام دهند.

در ادامه این نشست شیخ محمد نمر زغموت رئیس مجلس اسلامی شرعی فلسطین در لبنان گفت: انگیزه پادشاه بحرین از این اقدام زشت چه چیزی می تواند باشد جز اینکه از پادشاه گمراهان(ترامپ) که به تازگی به منطقه سفر کرده دستور گرفته باشد تا صدای حق طلبان را خاموش کند.

شیخ جمال عمار از تونس نیز گفت: من هرگز این اقدام را محکوم نمی کنم، بلکه خداوند متعال به ما یاد داده که به اهل بیت (ع) اقتدا کنیم و به ما فرموده «چرا در راه خدا مبارزه نمی کنید».

پس از آن محمد صفا رئیس انجمن رسیدگی به قربانیان شکنجه الخیام در سخنان خود گفت ما بنا داشتیم فعالیت های مرکز الخیام را برای بازنگری مدت زمانی متوقف کنیم، اما پس از حمله خونبار نظام بحرین به الدراز ما تصمیم گرفتیم فعالیت های خود را از سر بگیریم و از مردم لبنان دعوت کردیم روز دوشنبه آینده در بیروت جمع شوند.

وی افزود: ما علاوه بر این در سی و پنجمین دوره شورای حقوق بشر در ژنو نیز شرکت می کنیم تا از شیخ عیسی قاسم و مردم بحرین دفاع کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha