شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه «دوی خیریه مسلمانان» در شهر لندن برگزار می‌شود

حوزه/مسابقه «دو خیریه مسلمانان» امسال نیز با حضور گسترده مسلمانان و همچنین غیرمسلمانان در پارک ویکتوریا در شرق لندن برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مسابقه دو خیریه مسلمانان انگلستان، امسال قرار است امسال 17 سپتامبر 2017 میلادی یعنی نزدیک به 2 ماه دیگر در پارک ویکتوریا واقع در شرق لندن برگزار شود.

این مسابقه دو با عنوان «دو خیریه مسلمانان» روز یکشنبه 17 سپتامبر با مسافت 5 کیلومتری برگزار خواهد شد، و یکی از بزرگترین مسابقات دوی مسلمانان محسوب می‌شود.

در این مسابقه پسران،  مردان و سالمندان از تمامی رده‌‌های سنی مختلف و ادیان اسلام و غیراسلامی می‌توانند حضور داشته باشند. انتظار می‌رود صدها دونده از سنین مختلف کودک تا افراد مسن در این دوی همگانی شرکت کنند.

مسجد شرق لندن در 5 سال گذشته مسابقات دو موفقیت آمیزی در پارک ویکتوریا واقع در تاور هملتز برگزار کرده است. اهداف درنظر گرفته شده برای این مسابقات دو به شرح زیر آمده‌اند: ترویج و ارتقاء شیوه زندگی سالم‌تر و کمک به دیگر موسسات خیریه اسلامی برای جمع آوری منابع و کمک‌های مالی

این مسابقه دو همچنین یک گردش دست‌جمعی برای خانواده‌های مسلمان، و فرصتی عالی برای تبلیغ خیریه‌های فعال در محیط باز و فضای سبز پارک می‌باشد.

در سایت «دو خیریه مسلمانان» نوشته شده است: اسلام تاکید زیادی بر نعمت سلامتی جسم و اقدامات لازم برای حفظ و ارتقای آن دارد. مردم با شرکت در این رویداد در راستای زندگی سالم‌تر حرکت کرده و فرصتی پیدا می‌کنند تا یکی از موسسات خیریه اسلامی را برای حمایت انتخاب کنند.

در زیر تصاویر مسابقات سال های گذشته را میبینید:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha