پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجتمع فرهنگی اقامتی امین ولایت شیراز

حوزه/ روحانیون محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور که دارای کد فعال مرکز خدمات هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا نسبت به ثبت نام جهت اسکان در مجتمع امین ولایت در کلیه ایام سال اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجتمع فرهنگی اقامتی امین ولایت با هدف نشاط و آرامش خانواده‌های طلاب و روحانیون در بستر سفرهای زیارتی، خریداری، تجهیز و در بهمن‌ماه 95 آماده بهره‌برداری شد.

مجتمع یاد شده با متراژ تقریبی 2200 متر مربع دارای 25 واحد اقامتی است که از شهریور ماه سال 95 عملیات تجهیز آن توسط مدیریت تهیه، تجهیز و راه‌اندازی اردوگاه‌ها و مجتمع‌های اقامتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه انجام گرفته است.

 این مجتمع در جوار مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، روزانه پذیرای 25 خانواده از طلاب محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواهد بود.

مجتمع یاد شده در شیراز، خیابان آستانه، بین کوچه 10 و 12، کوچه امین ولایت (جنب داروخانه ایران) واقع شده است.

نزدیک بودن به اماکن زیارتی همچون حرم شاهچراغ (ع) و امامزاده سیدعلاءالدین حسین (ع)، دسترسی به اکثر نقاط دیدنی و گردشگری شهر، برخورداری از پارکینگ اختصاصی و وجود آشپزخانه با تجهیزات کامل در هر واحد (سیستم هتل آپارتمانی) از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه فرهنگی است.

روحانیون محترم حوزه‌های علمیه سراسر کشور که دارای کد فعال مرکز خدمات هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا نسبت به ثبت نام جهت اسکان در مجتمع مذکور در کلیه ایام سال اقدام نمایند.

در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهام می‌توانید با شماره 07137369618 (پاسخگوی 24ساعته) تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/ 313 30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    متاسفانه قیمت اتاق از قیمت هتل های داخل شهر بیشتره.
  • احمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    خیلی ممنون و خدا قوت همه چیز خوب بود