شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) گفت: نخستین قرارگاه‌های فرهنگی مردمی حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) در صحن فاطمی و جوادالائمه(ع) با همکاری شهرداری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت که در سالن جلسات دفتر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، برگزاری جشنواره مردمی دهه کرامت را یکی از برنامه‌های متفاوت دهه کرامت امسال دانست و اظهار کرد: در این جشنواره از فعالان مردم در مناسبت‌های مختلف مذهبی حمایت و تقدیر می‌شود، تا این افراد بتوانند با انگیزه و توان بیشتری رسالت‌ها و فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های استان باید در جشنواره مردمی دهه کرامت مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: امسال به دنبال این موضوع هستیم تا فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی برای دلشاد کردن مردم را دنبال کنیم، در دهه کرامت هر فردی می‌تواند به اندازه توان خود نذر کند تا برای رفع مشکلات نیازمندان گام بردارد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: در طرح «نذر شادی» تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، میزبانی از زائر اولی‌ها، حمایت از نیازمندان و اعزام گروه‌های جهادی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: نخستین قرارگاه‌های مردمی حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) در صحن فاطمی و جوادالائمه با همکاری شهرداری تشکیل می‌شود تا منتخبین تشکل‌های مردمی با ایجاد غرفه‌های مختلف در حرم مطهر بتوانند با نام و نشان خود فعالیت‌های فرهنگی را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در نقاط مختلف شهر قم یاد کرد و ادامه داد:‌گردهمایی بزرگ فعالان مردمی در عید غدیر به منظور تقدیر از افراد برتر برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری همایش توجیهی نیروهای مردمی را برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: اگر شرایط برای مجموعه‌ها فراهم شود و بتوانیم از نیروهای مردمی در حرم مطهر میزبانی کنیم انجام هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای برنامه‌های مردمی را دنبال خواهیم کرد.

وی از برپایی حلقه‌های معرفت در دهه کرامت یاد کرد و افزود: بسته‌های ویژه برای تامین محتوای مورد نیاز مبلغان تهیه شده است و در اختیار مجموعه‌های مختلف که با مبلغان در ارتباط هستند، قرار داده می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha