جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل

حوزه/ شیخ قطان گفت: اگر تروریست ها بتوانند به لبنان وارد شوند، همه جا را به فساد و تباهی می کشانند و تمام آبادی ها را ویران می کنند و دست به کشتار و قتل عام مردم به ویژه اهل سنت می زنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته در برالیاس گفت: دستاورها و پیروزی هایی که این روزها در منطقه عرسال شاهد آن هستیم، متعلق به تمام لبنان است و رزمندگان لبنانی ارتش و مقاومت، در این عملیات از تمام طوایف و مذاهب لبنان و تمام مردم دفاع می کنند و هدف آنا مبارزه با توطئه های دشمنان مردم لبنان است که می خواهند به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند و کشور های مسلمانان را ویران سازند.

وی افزود: ما از هر گروهی که در برابر تروریست ها بایستد حمایت می کنیم خواه این گروه ارتش یا مقاومت یا هر گروه دیگر باشد.

القطان خاطر نشان کرد: تروریست ها چهره اسلام و مسلمانان را در جهان مخدوش ساخته اند و اگر امروز بتوانند به کشور و شهرها و روستاهای ما وارد شوند، همه جا را به فساد و تباهی می کشانند و تمام آبادی ها را ویران می کنند و دست به کشتار و قتل عام مردم به ویژه مسلمانان اهل سنت می زنند، زیرا  آنها حقیقت اسلام ناب محمدی را نفهمیده اند.

رئیس جمعیت قولنا و العمل در پایان سخنان خود از تمام کسانی که برای اعلام شعار "لا اله الا الله" و دفاع از لبنان و ناموس و مقدسات و مردم فلسطین و لبنان جهاد می کنند تقدیر کرد و به تمام آنها درود فرستاد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha