پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر تحریری

حوزه/ در مراسمی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد باقر تحریری، از اساتید اخلاق حوزه به عنوان تولیت حوزه علمیه مروی تهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، مراسم تودیع و معارفه تولیت مدرسه علمیه مروی تهران، پیش از ظهر امروز با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم  معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ محمّدباقر تحریری دامت برکاته

نظر به اینکه حجةالاسلام والمسلمین آقای محسنی گرکانی دامت‌ برکاته پس از چند سال تولیت مدرسه‌ی مروی و خدمات با ارزشی که انجام داده‌اند، اکنون از آن مسئولیت کناره گرفته‌اند، جنابعالی را که بحمدلله حائز مقام علمی و معنوی می‌باشید، به تولیت آن مرکز مهم علمی و ملحقات آن منصوب می‌کنم. انتظار دارم تلاش خود را متمرکز بر تربیت علمی و اخلاقی طلاب بنمائید و جایگاه آن پایگاه دیرین فقه و فلسفه را ارتقاء بخشید.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّدعلی خامنه‌ای/ 15 مرداد 1396

برپایه این گزارش، در این مراسم که علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران، آیت الله جعفری اراکی از علمای تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی کنی، معاونان مدیریت حوزه تهران، جمعی از فضلاء، اساتید و طلاب در آن حضور داشتند، با تقدیر از تلاش های آیت الله محسنی گرکانی، تولیت سابق مدرسه علمیه مروی، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر تحریری، از اساتدی اخلاق حوزه، به عنوان تولید جدید این مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۲

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha