جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صف نخست مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان قرار دارد، گفت: ایران اسلامی با همه توان خود در برابر تکفیر و تروریسم خواهد ایستاد و از جبهه مقاومت دفاع و حراست خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با فعالان فرهنگی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، سیدالشهداء(ع) را الگوی واقعی شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

وی شهدای مدافع حرم را الگوی عملی و علمی تبعیت از ولایت دانست و بیان داشت: این جان فشانی ها و ایثار گری ها از سوی جوانان این مرز و بوم نشان از محبت اهل بیت(ع) در دل و جان این شهدا دارد و علت کینه و دشمنی دشمنان اسلام و نظام اسلامی بخاطر این محبت عاشقانه و خالصانه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی جان خود را در کف دست قرار داده اند و فرسنگ ها دورتر از این مرز و بوم به جنگ با ایادی کفار و مشکران پرداخته اند تا امنیت و آرامش را برای این کشور به ارمغان آورند پس شایسته است برای حفظ این دستاوردها و جان فشانی ها تلاش کنیم.

وی با اشاره جنایت اخیر تکفیری های خدانشناس در به شهادت رساندن فرزند رشید اسلام شهید محسن حججی، گفت: این جنایت تکفیری ها نشان از خوی وحشی گری و حیوانی آنها در برابر انسان ها دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدایی همچون شهید حججی مقتدرانه و عزتمندانه در برابر جبهه کفر ایستادند و جنگیدند، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی به وجود چنین شیرمندان و فرزندان رشیدی به خود می بالد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر مدافعان حرم نبودند امروز تکفیری های جنایت کار در همه کشورهای اسلامی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در برابر دشمنان و بدخواهان اسلام ناب مانع از تحقق توطئه های دشمنان اسلام در منطقه شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که شخصیت های اثرگذار کشور نیز تأکید کردند نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته شده شهید محسن حججی پایمال شود، تصریح کرد: ایران اسلامی به طور حتم پاسخ سخت و تمام کننده ای به این جنایت اخیر تکفیری ها خواهند داد.

وی با بیان این که با رشادت و شجاعت جبهه مقاومت امروز شر تکفیری ها از سر ملت های مظلوم منطقه در حال کنده شدن است، تصریح کرد: در چنین شرایطی مهم ترین راه نابودی گروه های تکفیری و جلوگیری از رشد و گسترش آن در ملل اسلامی وحدت و همبستگی امت اسلام بر محور قرآن و اهل بیت(ع) است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز برای  گسترش اسلام در سراسر جهان نیازمند یک امت واحده هستیم، خاطرنشان کرد: سران کشورهای عربی باید دست از تفرقه و اختلاف افکنی میان کشورهای اسلامی منطقه برداشته و در یک مسیر واحد قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صف نخست مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان قرار دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی با همه توان خود در برابر تکفیر و تروریسم خواهد ایستاد و از جبهه مقاومت دفاع و حراست خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha