یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، با بیان این که ملت ایران بار دیگر با این حضور گسترده خود وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشید، گفت: ملت ایران ثابت کرد که موضوع فلسطین علی رغم گذشت چند دهه همچنان در اولویت است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری با بیان این که مردم کشورمان بار دیگر ثابت کردند که همچنان پای آرمان های اصیل انقلاب ایستاده اند، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی همواره خلق کننده حماسه های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

وی، پيروزي ملت مظلوم فلسطين را در گرو اتحاد كشورهاي اسلامي و به ويژه توجه بيشتر دولت‌هاي اسلامي به حقوق اين ملت ستمديده دانست و تصريح كرد:  ملت بزرگ ایران امروز با این حضور پررنگ‌، خشم و انزجار خود را از اشغال گران قدس شريف نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، با اشاره به وحدت شيعه و سني، خاطرنشان کرد: جهان به حقيقت اسلام پي‌برده و مستضعفين دنیا گرايش به اسلام دارند و سردمداران ظلم با آن مقابله و دشمني مي‌كنند، اما تاريخ نشان داده كه شكست خواهند خورد و اسلام پيروز خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران ادامه داد: صهيونيسم به عنوان يك مجموعه ضد بشري با اعمال و رفتار خود در دهه‌هاي اخير ثابت كرده كه نه تنها در مسير منافع بشريت گام بر نمي‌دارد، بلكه در صدد سقوط اخلاق و هلاكت ايمان و اقتدار است تا شايد براي ادامه حيات كثيف خود راه چاره‌اي پيدا كند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه گفت: متأسفانه اگر امروز برخي از كشورهاي همسايه و خاورميانه نوكري رژیم صهیونیستی را پذيرفته‌اند، تنها به خاطر حفظ منافع و مشروعيت حكومتشان است در حالي كه خانه عنكبوتي صهيونيسم متزلزل‌تر از آن است كه بخواهد ديگران را نيز نگه دارد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران بار دیگر با این حضور گسترده خود وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشید، گفت: ملت ایران ثابت کرد که موضوع فلسطین علی رغم گذشت چند دهه همچنان در اولویت است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

ویبا بیان این که یکی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس بیداری امت اسلام است، تصریح کرد: در چنین شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای نابودی اسلام ناب به کار گرفتند، امت اسلامی باید با وحدت و همدلی در جهت خنثی کردن توطئه های آنها گام بردارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تفرقه و اختلاف را مهم ترین عامل تحقق اهداف و توطئه های دشمنان علیه امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین نیازهای ضروری ملل اسلامی تقویت وحدت میان خود است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که امروز استکبار جهانی با به وجود آوردن گروه های تروریستی نظیر داعش تلاش می کند افکار عمومی جهان را نسبت به مسأله فلسطین دور کند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند که هیچ وقت سرگرم این توطئه نظام سلطه نشوند و همچنان بر موضوع فلسطین به عنوان اولویت جهان اسلام تأکید کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه به برکت تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز این رژیم نامشروع و جعلی به روزهای پایانی حیات ننگین خود رسیده است، تصریح کرد: وحدت و همبستگی امت اسلامی این روزهای پایانی را کوتاه تر خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز به مجری برنامه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم رژیم سعودی نیز عاقبتی همچون صهیونیست های غاصب خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha