جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 424052
۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
آزادگان روحانی استان قم

حوزه/ مراسم تجلیل از آزادگان روحانی، پاسدار و بسیجی استان قم، صبح امروز به همت لشکر ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) و با مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در این مراسم از حدود 200 آزاده جنگ تحمیلی که روحانی، بسیجی و پاسدار بودند، تجلیل به عمل آمد که از این تعداد 95 نفر در کسوت روحانیت بودند.

سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمودی مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خانواده شهیدان زین الدین و جمعی از آزادگان روحانی، پاسدار و بسیجی این استان  در این مراسم حضور داشتند.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تکریم از ایثارگران و آزادگان سرافراز تکریم همه خوبی‌ها است، گفت: تکریم آزادگان حوزوی و روحانیون آزاده در راستای تدابیر مقام معظم رهبری برای صیانت از انقلابی ماندن حوزه علمیه از ارزش مضاعفی برخوردار است تا این پیام از حوزه علمیه به دشمنان دیرین نظام اسلامی منتقل شود که دشمن آرزوی این که علما و روحانیت سنگر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را خالی کنند، به گور خواهد برد.

وی بیان کرد: این مراسم به منظور گرامیداشت سالروز ورود اسوه‌های صبر و ایثار و تجلیل ازاین عزیزان تشکیل‌شده و ما به نمایندگی از مرکز خدمات با هدف قدردانی از این عزیزان در این مراسم شرکت کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: جای بسی خوشحالی است که 95 نفر از آزادگان بسیجی قم روحانی هستند و بر اساس آمار فعلی، حداقل یک سوم آزادگان بسیجی استان را طلاب و روحانیون تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha