جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی

حوزه/ مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان از آغاز ثبت نام دوره تخصصی دو ساله «روش سخنرانی» در این موسسه خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام دوره آموزشی «روش سخنرانی» از امروز برای طلاب مدارس علمیه برادران آغاز و تا 25 شهریورادامه دارد، گفت: ظرفیت این دوره آموزشی حدود 60 نفر است که طلاب پایه 4 به بالا پس از قبولی در مصاحبه ورودی می توانند برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی روش سخنرانی اقدام نمایند .

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان ادامه داد: طول این دوره آموزشی دو سال است که در 6 ترم مطالب علمی و تخصصی شیوه های سخنرانی به شرکت کنندگان زیر نظر اساتید حوزوی ارائه می شود .

 وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی طلاب و مبلغان با اصول و شیوه های تخصصی سخنرانی در محورها و سرفصل های گوناگون آشنا خواهند شد، خاطر نشان کرد: شیوه های آماده سازی و پرورش کلام،شیوه های اقناع اندیشه مخاطب در سخنرانی، شیوه تحریک احساس مخاطب و شیوه های رفتارسازی در سخنرانی از جمله سرفصل های مهم این دوره آموزشی است

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: در این دوره همچنین طلاب و مبلغان با شیوه های ارائه جذاب سخنرانی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) نیزآشنا خواهند شد .

مدیر موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه استان لرستان، بیان داشت: شرکت کنندگان پس از طی این دوره آموزشی در صورت موفقیت در آزمون پایانی ،گواهینامه شیوه های سخنرانی در تبلیغ را دریافت خواهند کرد .

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان همچنین از برگزاری نظیر این دوره برای خواهران طلبه مدارس علمیه استان خبر داد و گفت:ثبت نام برای طلاب خواهر نیز از 25 شهریور آغاز و تا 6 مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند ثبت نام خود را انجام دهند .    

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha