پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صادقی

حوزه/ آیت الله صادقی در جشن عمامه گذاری طلاب لرستان تاکید کرد: طلاب و روحانیون همیشه مطالعه و مباحثه را ادامه دهند و همواره با تحقیق، پژوهش و پیش مطالعه به تبلیغ و تبیین آموزه های دینی بپردازند

به گزارش خبرگزاری حوزه در خرم آباد، آیت الله  عباسعلی صادقی، ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب لرستانی که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با تبریک عید سعید غدیر، گفت: دهه ولایت دهه ای سراسر نور و هدایت و رحمت است و در این دهه باید با برگزاری برنامه های هدفمند و با محتوا در ترویج آثار و برکات عید غدیر در جامعه گام برداریم .

وی با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید غدیر طلاب با پوشیدن لباس فاخر روحانیت بصورت رسمی و عملی تبلیغ خود را در جامعه و بین مردم آغاز می کنند، افزود: طلاب باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند و مراقب باشند که از هر نظر برای مردم جامعه الگوی اخلاقی باشند .

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب با پوشیدن لباس روحانیت باید با سعه صدر، اخلاق نیکو و بردباری در راستای تعمیق و گسترش معارف و مکارم اخلاقی در جامعه گام بردارند، خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیونهمیشه مطالعه و مباحثه را ادامه دهند و همواره با تحقیق، پژوهش و پیش مطالعه به تبلیغ و تبیین آموزه های دینی بپردازند .

آیت الله صادقی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید همواره و در همه مکان ها، آداب و زی طلبگی را رعایت نمایند، یادآور شد: لباس روحانیت و تبلیغ دین آداب خاصی دارد که همیشه طلاب باید آنها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه استفاده صحیح و بهره گیری از وقت های دوران تحصیل و تبلیغ باید برای طلاب فرصت باشد، افزود: طلاب باید همواره در راستای تهذیب نفس و کسب فیض از محضر بزرگان حوزه بهره گیرند چرا که تهذیب و کسب فیض از محضر عالمان و بزرگان دینی آنان را در امر تبلیغ موفق می سازد .

تولیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در پایان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان جوان باید با ارائه برنامه های نو، جذاب و هدفمند در راستای جذب جوانان به حوزه های علمیه و مساجد همت نمایند، گفت: طلاب باید با اخلاص و بردباری رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha