جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امین السید

حوزه/ رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: هدف آمریکا، تغییر اندیشه جهان عرب و اسلام و تغییر عواطف، احساسات و اولویت هاست تا در یک صفّ، دشمن ایران باشند و با آمریکا و اسرائیل همراه شوند که البته این مسئله، به نابودی مسئله فلسطین منتهی خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به دعوت حزب الله و احزاب اسلامی لبنان، نشستی در مرکز امام خمینی در شهر بعلبک لبنان برای همبستگی با مردم فلسطین و یاری قدس برگزار شد و در آن سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله و شیخ احمد قطان، رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و جمعی از علما و فعالان سیاسی و اجتماعی حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین امین السید تأکید کرد: تحولات و پیروزی‌های محور مقاومت، به ما قدرت و فرصت بزرگی برای مقابله طاغوت و استکبار می دهد تا بتوانیم توطئه های آنان را خنثی و مسئله فلسطین را در مسیر دینی و ملی صحیح حفظ کنیم.

وی افزود: قطب‌نما به جهت صحیح خود بازگشت، به گونه ای که همگی دریافته اند که موضوع، مسئله شیعه و سنی یا دشمنی ایران نیست، بلکه هدف، تغییر اندیشه مردم جهان عرب و اسلام و تغییر عواطف، احساسات، اولویت ها و گزینه هاست تا در یک صفّ، دشمنِ ایران باشند و با آمریکا و اسرائیل همراه شوند که این مسئله به نابودی مسئله فلسطین منتهی خواهد شد.

شیخ احمد قطان

شیخ قطان درباره موضع‌گیری‌های کشور های‌ عربی و اسلامی، علمای امت و جناح های نظامی در خصوص قدس پرسید و اشاره کرد: مقابله با دشمن صهیونیستی، تنها از طریق حزب الله انجام نمی گیرد و این رهبری حکیم حزب الله است که کشور را حفظ و از فتنه مذهبی جلوگیری کرد.

شیخ صبحی الصباح

شیخ صبحی الصباح از طرف علمای فلسطین، در سخنانی گفت: ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سفارت کشورش را به قدس منتقل کرد و آن را پایتخت اسرائیل قرار داد.

وی افزود: کسی که به قدس تعرض می کند، مانند کسی است که به کتاب الهی متعرض شود و این به دلیل جایگاهی است که قدس در مقدسات ما دارد.

شیخ الصباح تأکید کرد: گزینه مقاومت، تنها گزینه امت برای بازگرداندن مقدسات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha