جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی میلاد پیام آور مهر و دوستی حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در پیامی میلاد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بنام خدا

هموطنان مسیحی سلام ها و درودهای گرم اینجانب را پذیرا باشید.

میلاد حضرت عیسی بن مریم علیه آلاف التحیه و الثناء پیام آور مهر و دوستی، فرصتی است دوباره تا سرشت بشری به جوش آمده و بار دیگر بر ارزشهای الهی بیاندیشد.

پیامبران الهی خصوصا رسولانی که رسالت جهانی دارند موهبت های حضرت دوست هستند که بشر را در تاریکی ظلمات دنیوی چراغ راه باشند و مسیر رسیدن به مقامات والای بشری را طی نمایند؛ حضرت مسیح پیامبری است که ندای محبت به هم نوع را سرود و زمزمه رستگاری نمود و پاکی طریق الهی را نمایان ساخت.

اینک که در زادروز مردی بزرگ از تبار نیکان روزگار خود است، افضل آن است که بر حقانیت ادیان خدایی شهادت دهیم و تفکر در آموزه های سراسر یکتا پرستی را پیشه سازیم.

 رسول رحمت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، خاتم انبیاء و ادامه و اکمال مسیر پیامبران قبل از خود، پیروان راستین را به احترام بر فرستادگان الهی سفارش و برادری بر پایه عقل را خواستار شده اند.

 اینجانب به نوبه خود و به نیابت از هم استانی های مسلمان خود، میلاد حضرت عیسی بن مریم علیهماالسلام  و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفته و روزهای سرشار از نیکی و خوشبختی را بر شما از درگاه احدیت خواستارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha