جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر این که نظام اسلامی قدرت کنترل و نابودی ویروس فتنه را دارد، گفت: استکبار هرگز دست از دشمنی با انقلاب اسلامی ایران دست برنمی‌دارد و هر روز با چهره جدیدی ظاهر می شود که به همین علت باید راه، هدف و جبهه دشمن را شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر بصیرت‌داشتن و بصیرت‌افزایی جامعه، گفت: دشمن و استکبار از انقلاب اسلامی ایران دست برنمی‌دارد و هر روز با چهره جدیدی ظاهر می شود که به همین علت باید برای شناخت راه، هدف، جبهه دشمن و حضور به موقع برای مقاومت و ایستادگی، آماده باشیم.

وی با اشاره به گروهک های منافق وابسته به مجاهدین خلق، روابط بنی صدر، حادثه هشت سال جنگ تحمیلی عراق و فتنه 88، ابراز کرد: از روزی که انقلاب در ایران به پیروزی رسید همواره در سیر خودش با حوادثی روبرو شد و بلافاصله یکی پس از دیگری، جایگاه خویش را نشان داد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه فتنه 88 یک حادثه ویژه بود، اظهار کرد: دشمن در این حادثه مرکز جنگ را در داخل ایران به وسیله فتنه گران تشکیل داد که در واقع شباهتی با حوادث قبل نداشت و فتنه‌ای جدید بود و اگر به نتیجه می‌رسید، سرنوشت انقلاب نامعلوم می‌شد.

وی با تاکید بر این مطلب که فتنه 88 در یک چهره دشمن پسند و اغواگر افرادی را که قدرت تشخیص و توان درک حرکت انقلاب نداشتند بازیچه خود قرار داد، خاطر نشان کرد: فتنه88، ابطال انتخابات را هدف قرار داده بود زیرا با اینکه همه مقررات و صحتی که تا آن روز وجود داشت، اعتبار انتخابات کم می شد و زمینه نفوذ سلطه و دخالت استکبار در ایران فراهم می‌گردید.

امام جمعه موقت مشهد، تضعیف و عدم صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها و دو قطبی شدن و حزب گرایی در ایران را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و گفت: اختلاف عمیق بین مردم و دو قطبی شدن، از لحاظ سیاسی و اقتصادی خطرناک است که این اتفاق در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه در ادامه با بیان اینکه حرکت انقلاب در مسیر اصلی خود دست خوش حوادثی شد که آزاردهنده بود، اما منافعی را برای کشور در بر داشت، گفت: مقابله با همه حرکت های منافقین و دست‌نشانده‌های آنان پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده بصیرت مردم است و نشان داد که انقلاب قدرت کنترل و از کار انداختن ویروس فتنه را دارد.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید براینکه ایستادگی و مقاومت به موقع مردم در فتنه 88 قدرت انقلاب را در مقابل کنترل عوامل خارجی نشان داد، افزود: این حادثه به ملت فهماند که استکبار دست بردار نیست و مردم باید بصیرت خود را در طول زمان افزایش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha