چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسن غزالی اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام غزالی گفت: دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت حوزه علمیه اصفهان ویژه ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن غزالی  مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون تشریح ویژه برنامه ایام الله دهه فجر اظهار کرد:  همزمان با ایام الله دهه فجر، حوزه علمیه اصفهان همچون سال های گذشته، دهمین دوره مسابقات قران و عترت حوزه علمیه اصفهان را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه برای این دوره از مسابقات قرآن بالغ بر 850 نفر از روحانیون و خانواده طلاب در سامانه مربوطه البیان به منظور شرکت ثبت نام کرده اند، گفت: این مسابقات ویژه روحانیون و خانواده معزز طلاب حوزه علمیه اصفهان است.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت، پنج شنبه هفته جاری، 19 بهمن ماه از صبح تا عصر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، نهج البلاغه، و تفسیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه داوران این دوره  از مسابقات جز داوران برجسته کشوری و استانی خواهند بودف تصریح کرد: امسال برای نخستین دوره، به منظور ارتقا سطح کیفی مسابقات، حد نصاب نمره برای نفرات برتر در رشته های مختلف از سوی داوران تعیین شده است که چنانچه طلاب در رشته مربوط به آن حدنصاب نائل شوند، جز نفرات برتر معرفی وتجلیل می شوند.

حجت الاسلام غزالی در پایان یادآور شد: آزمون رشته تفسیر قران کریم در این دوره از مسابقات اردیبهشت سال آینده  برگزار می شود، چرا  که تفسیر نیازمند زمان بیشتری برای مطالعه دارد و ایام تعطیلی عید نوروز می تواند فرصت مغتنمی برای این آزمون باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha