جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله طبرسی

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حضور مردم در هر صحنه ای از این انقلاب همواره با پیام های بسیاری همراه بوده است، گفت: این مردم امروز با حضور گسترده خود، پیام دفاع و پشتیبانی از انقلاب را به دنیا مخابره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به این که حضور مردم در هر صحنه ای از این انقلاب همواره با پیام های بسیاری همراه بوده است، گفت: این مردم امروز با حضور گسترده خود، پیام دفاع و پشتیبانی از انقلاب را به دنیا مخابره کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران امروز ثابت کردند راه امام خمینی(ره) زنده است، گفت: ملت ایران با  این حضور گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نه بزرگ دیگری به آمریکا و ایادی استکبار جهانی گفتند.

وی با تأکید براین که دنیا باید این پیام ملت ایران را بشوند و به آن احترام بگذارد، افزود: ملت ایران برای پیروزی و تحقق انقلاب زحمات و تلاش های بسیاری کشیدند و خون های بسیاری را در این مسیر تقدیم کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنی ها و توطئه ها با ملت ایران موجب عقب نشینی این ملت از مواضع انقلابی آنها نشده است، بیان داشت: هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد، هوشیاری و بصیرت مردم نسبت به انقلاب و آرمان های آن بیشتر می شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که بصیرت و انقلابی بودن ملت ایران غیر قابل توصیف است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان امروز با تشکیل صفوف به هم پیوسته خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب بسیار تلاش کردند تا با طرح مسائل انحرافی میان مردم و مسؤولان فاصله بیاندازند، افزود: اما حضور مشترک مردم و مسؤولان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پیوند مستحکم میان این دو قشر مهم جامعه را به اثبات رساند.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور گسترده مردم به طور حتم مصداق وفاداری ملت ایران به انقلاب، آرمان های نظام و ولایت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با این حضور خود اقتدار ایران اسلامی را در منظر جهانیان نشان دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha