پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست "مظلومیت حضرت زهرا" در حرم مطهر عسکریین(ع)

حوزه/ در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)آستان مقدس عسکریین(ع) در شهر مقدس سامرا نشستی علمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی الحلو استاد حوزه علمیه برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)آستان مقدس عسکریین(ع) در شهر مقدس سامرا نشستی علمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی الحلو استاد حوزه علمیه برگزار کرد.

در این نشست شماری از اساتید حوزه علمیه و شخصیت های عشایری و رؤسای بخش های مختلف آستان مقدس عسکریین(ع) حضور داشتند.

حجت الاسلام حلو در این نشست به بیان مظلومیت حضرت فاطمه(ع) در میراث مکتوب و آثار اسلامی پرداخت و گفت: اهل بیت(ع) همواره تلاش کرده اند علاوه بر بیان مظلومیت های خود، ابعاد مظلومیت حضرت زهرا را به طور ویژه بیان کنند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز از مظلومیت حضرت فاطمه اظهار اندوه کردند و فرمودند فاطمه روح من است و سایر اهل بیت(ع) نیز جملاتی دربیان مظلومیت این بانوی بزرگ اسلام دارند.

این محقق و پژوهشگر اسلامی گفت: ما به عنوان مسلمان باید از این روزها برای بیان مظلومیت اهل بیت و حضرت زهرا(ع) و تبیین موضع گیری های حضرت فاطمه(س) در دفاع از اسلام بپردازیم و با مطالعه و شرکت در مراسم های سخنرانی دینی آگاهی خود در این زمینه را تقویت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha