پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جلالی-امام جمعه فریدونکنار

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسئولان وظیفه دارند در جهت رفع دغدغه های مردم تلاش کنند، گفت: امروز رفع مشکلات اقتصادی یکی از مهم ترین خواسته های مردم از مسئولان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسئولان بر ضرورت خدمت صادقانه و بی منت از سوی مسولان به مردم تاکید کرد.
 
نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید براین که مردم صاحب اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: نباید نسبت به دغدغه های به حق مردم بی توجهی شود، بلکه مسولان باید به آن جامه عمل بپوشانند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در همه عرصه و صحنه ها پشیبان انقلاب بوده اند، بیان داشت: مسئولان باید بیش از پیش در جهت خدمت به مردم و رفع گرفتاری های عمومی تلاش کنند.
 
حجت الاسلام جلالی با بیان این که مسئولان وظیفه دارند حرف ها و درد دل های مردم را به خوبی بشنوند و در جهت رفع دغدغه های آنها تلاش کنند، بیان داشت: امروز رفع مشکلات اقتصادی یکی از مهم ترین خواسته های مردم از مسئولان کشور است.
 
وی به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص نقاط ضعف و قوت کشور در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: این سخنان معظم له نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به مسائل مربوط به مردم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه اگر مسئولان نیز همانندئ مقام معظم رهبری نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش می کردند امروز شاهد برخی نارضایتی ها، نبودیم، خاطرنشان کرد: مسوولان به جای شعار دادن سعی کنند به این دغدغه های مهم جامه عمل بپوشانند.
 
نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره این که متاسفانه برخی در کشور به جای پرداختن به امور مردم سعی می کنند با طرح مسائل حاشیه ای از پاسخگویی به مردم شانه خالی کنند. گفت: خواسته و دغدغه مردم کاملا مشخص است و نیاز نیست برخی در کشور آن را انکار کنند و یا به مسائل دیگر دامن بزنند.
 
حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه مسئولان سعی کنند به جای شعار دادن به وعده هایی داده اند، عمل کنند، تصریح کرد: در کشوری با این میزان سرمایه و ظرفیت نباید کسی با مششکلات اقتصادی مواجه باشد.
 
وی در ادامه سخنان خود رفتار اشرافی گری در مسئولان را یکی از بزرگترین آسیب های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یک مسئول در نظام اسلامی باید هم تراز مردم باشد تا درد مردم را بفهمد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متاسفانه برخی مسئولین در کشور ناکارآمدی و عدم مدیریت خود را به مسائل دیگری ربط می دهند، گفت: طرح این گونه مسائل تنها با هدف سرپوش گذاشتن بر ضعف و ناکارآمدی است.
 
نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم مهم ترین پشتیبان انقلاب بوده و هستند، افزود: اگر پشتیبانی این ملت نبود تاکنون دشمن به خواسته های شوم خود در برابر این نظام دست یافته بود.
 
حجت الاسلام جلالی با بیان این که این مردم در همه عرصه ها و صحنه ها به وظیفه خود به نحو مطلوب عمل کردند، ادامه دادم: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مهر تایید بر حمایت و پشتیبانی از انقلاب بود.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسئولان است که جبران کنند، افزود: باید قدر چنین ملتی را دانست که این گونه هوشیارانه در صحنه دفاع حاضر می شوند.
 
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha