پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی خواستار تقویت روحیه کار تشکیلاتی در بین طلاب شد و گفت: شورای طلاب کار جدیدی است که در حوزه علمیه اصفهان و در سطح مدارس علمیه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، ظهر امروز در جلسه ای که با حضور شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: شورای طلاب  کار جدیدی است که در حوزه علمیه اصفهان و در سطح مدارس علمیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ممکن است بعضا مشکلات و نواقصی هم در این مسیر باشد، افزود: یکی از مهمترین نقاط ضعف طلاب نداستن اصول کار تشکیلاتی و انجام ندادن کار تشکیلاتی است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: معتقدم شورای طلاب بهترین کار و روش ساختاری و تشکیلاتی ارتباط طلاب با مدیر حوزه  علمیه اصفهان است، اما متاسفانه به  این دلیل که برخی از مدیران، طلاب و مسئولین میانی کارتشکیلاتی نکرده ایم و با اصول ان آشنا نیستیم، شاهد بروز مشکلاتی هستیم.

وی افزود: انجام کار تشکیلاتی در میان طلاب از دیگر اقشار سخت تر است و به این دلیل که شورای طلاب و مجمع طلاب کار جدیدی است، به سختی کار افزوده، ولی شورای طلاب می تواند با قوت خلا ارتباطی میان طلاب و مدیر حوزه علمیه را پر کند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان و شرح برخی از وظایف شورای طلاب اصفهان، عنوان کرد: این چنین شورا و مجمع طلابی با این اختیارات و حیطه وظایف در کشور و میان حوزویان کم نظیراست و باید شورای طلاب از این ظرفیت بهره ببرند.

وی ابراز کرد: روحیه کار تشکیلاتی باید در میان طلاب جوان تقویت شود و در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی همه با یکدیگر محقق سازیم، منیت ها را باید در مدارس علمیه کنار گذاشته و جمع محوری عمل کنیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: شورای طلاب باید ارتباط متداوم با طلاب سطوح مختلف در مدرسه علمیه داشته باشندو نقدها، پیشنهاداتو  راهکارهای مفید را به مدیران و مسئولین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان منتقل کنند، نواقص باید با همت یکدیگر رفع شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha