جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جوانان بسیجی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان گفت: تلاش می شود تا با تبلیغ در بین خانواده های سپاه و بسیج، فرزندان و بستگان این خانواده ها به دلیل اصالت مذهبی و انقلابی جذب حوزه های علمیه شوند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام شاهیوند، عصر امروز در جلسه کمیته جذب پذیرش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه بسیجیان با تمام توان در محیط مساجد و پایگاه های بسیج به تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه ورود علاقمندان به حوزه  در مشغول هستند، گفت: مبلغان با بیان ثمرات و برکات ورود به حوزه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه سعی دارند در جذب افراد بسیجی و فرزندان خانواده های سپاه برای تحصیل علوم حوزه قدم بردارند .

وی با بیان اینکه سپاهیان و بسیجیان از دلسوزترین اقشار به اسلام و اهداف و آرمان های انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: بدون شک گزینش ازبین خانواده های سپاه و بسیج می تواند در جذب طلبه براساس مولفه کیفیت محوری به حوزه موثر باشد .

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان لرستان با بیان اینکه در جذب افراد به حوزه باید شاخصه های گزینش معنوی، اخلاقی، انقلابی، ولایت مداری و استکبار ستیزی را در نظر بگیریم، افزود: قطعا با در نظر گرفتن این مولفه ها برای جذب می توان در تربیت طلاب و مبلغانی مومن و آگاه به مسائل جهان اسلام و انقلاب گام برداشت .

حجت الاسلام شاهیوند بر تبلیغ اساتید و طلاب حوزه علمیه در پایگاه های بسیج مساجد شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: رعایت معیارهای اخلاقی در گزینش طلاب می تواند ما را در تربیت مبلغان مومن و سخنور  یاری دهد .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha