پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلبه تراز انقلاب

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان لرستان بر لزوم جذب افراد مومن، ولایی و انقلابی به حوزه های علمیه تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام بیرانوند، عصر امروز در جلسه کمیته پذیرش جذب حوزه علمیه که با حضور اعضای این کمیته در مدیریت حوزه  استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه باید افرادی جذب حوزه های علمیه شوند که مدافع اسلام، سیره اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و ارزش ها و آرمان های انقلاب باشند، گفت: افرادی که جذب حوزه های علمیه می شوند باید از هر لحاظ برای دیگران الگو باشند و عموم مردم از آنان و خانواده های آنان بعنوان الگو یاد نمایند .

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوان افرادی را که جذب حوزه های علمیه می شوند را به خوبی مورد گزینش و ارزیابی اخلاقی قرار دهیم، در تربیت مبلغانی کارآمد برای تبلیغ دین مبین اسلام و آموزه های اخلاقی رسالت خود را انجام داده ایم .

مدیر مرکز خدمات حوزه  علمیه استان لرستان با بیان اینکه افرادی با اعتقادات سالم و بدور از هر گونه انحرافات فکری و اخلاقی باید جذب حوزه های علمیه شوند، گفت: در این خصوص باید با شناسایی خانواده های مومن و انقلابی و تبلیغ در بین آنها نسبت به جذب فرزندان افراد مومن و انقلابی اقدام نماییم .

 حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به اینکه بدون شک جذب افراد مومن، ولایی و دوستدار ارزش ها و آرمان های انقلاب برای تحصیل در حوزه و تحقق اهداف والای حوزه ضروری است، خاطر نشان کرد: با جذب این طلاب به حوزه می توانیم کمترین ریزش را در تحصیل حوزوی داشته باشیم و قطعا شاهد تربیت نیروهای مبلغ و انقلابی برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام در سطح جهانی هستیم .

وی در پایان با اشاره به اینکه اعضای کمیته جذب حوزه باید از هرفرصتی برای تبلیغ و اطلاع رسانی ورود به حوزه در بین مخاطبان استفاده نمایند، یادآور شد: با تبلیغ چهره به چهره و پالایش افراد مومن و انقلابی می توان در راستای تحقق جذب طلبه براساس شاخصه کیفیت محوری گام برداریم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha