پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 444153
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صادقیه (ع) خرم آباد از تحصیل ۱۲۵ طلبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از تحصیل ۱۲۵ طلبه در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خبر داد و گفت: طلاب در پایه های 1 تا 7 در این مدرسه به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند .

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش طلبه برای این مدرسه در سال تحصیلی 98-97 قریب به 20 نفر اعلام شده، افزود: با پذیرش این تعداد طلبه در سال تحصیلی جدید آمار طلاب این مدرسه به 145 طلبه خواهد رسید .

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه با نهادها و دستگاه های اجرایی، تبلیغ چهره به چهره و تبلیغات میدانی و رسانه ای اندیشیده شده، اظهار کرد: اساتید و طلاب مدرسه بصورت حضوری به سؤالات افراد علاقمند به تحصیل علوم حوزه نیز در مدرسه پاسخ خواهند داد و نحوه شرایط ورود به حوزه را برای علاقمندان تشریح می کنند .

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با بیان اینکه هفته گذشته کارگاه پیشگیری از بیماری های واگیر برای طلاب مدرسه برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این کارگاه کارشناسان بهداشت راه های پیشگیری از بیماری های واگیر را برای طلاب تبیین و تشریح کردند.

وی در پایان از برگزاری کارگاه آسیب های فضای مجاری خبر داد و گفت: این کارگاه نیز زیر نظر کارشناسان حوزوی با هدف شناخت و بررسی خطرات و تبعات استفاده نادرست از فضای مجازی برای طلاب و مبلغان برگزار شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha